zaterdag 24 juli 2010

Schipper tegen mathilde

Een Kroatische man, die rustig in z'n zetel naar een actiefilm aan het kijken was, liet bijna het leven toen er opeens een schip door de livingmuur gevaren kwam.
Egon Selestrin, 23 jaar, kon z'n ogen niet geloven toen er een schip van zestig meter tot stilstand kwam in het huis van z'n ouders. Het gevaarte was aan het aanmeren in de dokken van het vissersdorpje Kukljica toen de kapitein het schip per ongeluk op volle snelheid liet varen, in plaats van stiller.
Het schip vloog door de haven en het strand, recht door het huis van de familie Selestrin. Egon Selestrin vluchtte onmiddelijk het huis uit nadat het schip zich door de muur had geboord. Net nadat de man de woning verlaten had, stortte alles in.
Selestrin reageerde verbouwereerd: "Ik zat rustig in de zetel. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de muur ineen zag zakken en het schip opeens verscheen. Gelukkig kon ik net op tijd naar buiten vluchten."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten